projekt garderob;

Nu har jag stått ut med min garderob i ett antal år. Så det som håller på att fixas på mitt rum just nu är en ny garerob. Jag har verkligen tröttnat på att gömma några kassar med kläder under sängen och en byrå full med kläder. Det funkar liksom inte. Men sedan har mitt rum många konstiga former så det kräver lite planering och kommer därför ta lite tid. Just nu är jag inne på en walk in closet och vi tror att vi vet hur vi ska få det att fungera. Mer om detta kommer upp när det är klart.


Känner ni paniken på morgonen när man inte hittar det man ska ha på sig? Resultatet blir då att man sliter ut allting på golvet. Lite mindre kul när man sedan kommer hem och får stå och vika allt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0