Dag 15,16,17

Dag 15 – Någonting jag ångrar.
Egentligen så skulle jag vilja säga att jag ångrar att jag började på kunskapsskolan. För att det arbetssättet passar egentligen inte mig och jag hade kunnat bli väldigt mycket smartare på en vanlig skola. Men sen kan jag inte säga att jag ångrar det för då hade mitt liv inte sätt ut som det har gjort och jag är trots allt väldigt nöjd med hur det har blivit. 

Dag 16 – Innehållet i min väska.
Inte för att jag tror att detta intresserar er men jag säger det ändå. I min väska finns min plånbok, smink, hårspray, kam och nycklar. Ja ni vet det där vanliga!

Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
En manlig kändis! Det hade inte spelat någon roll om vem, för tänk vad skönt att få vara kille och bara köra sitt race utan att tänka på vad andra ska tycka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0