Se in i framtiden

Hejsan!
De senaste dagarna och veckorna har varit underbara. Har verkligen haft jätte roligt och njutit av varje liten stund. Avslutningen igår blev väldigt jobbigt, många tårar och kramar. Sedan fortsatte kvällen på stranden, hela gänget samlade. Det känns väldigt konstigt att det är över, har längtat väldigt mycket efter detta men nu vet jag inte hur jag hade velat ha det. Det är kanske inte skolan som jag kommer sakna utan det är alla 9orna, vi har kommit så nära allihop och så har vi dessutom haft otroliga lärare som vi kan ha kul med. Självklart kommer vi träffas allihop under sommaren men det är ändå väldigt jobbigt att veta att vi aldrig mer kommer gå tillsammans. Vi har haft fyra otroligt bra år, men de sista terminerna har nog varit de bästa och speciellt de sista dagarna. Det som känns jobbigast är att jag börjar på en skola i Malmö, hur mycket kommer vi då hålla ihop sen? Finns inget annat att göra än att vänta och se, det blir vad man gör det till. Det kommer säkert bli jätte bra, men för stunden känns det inte så!
Detta var möjligtvis den fulaste bilden på oss, men under de kommande dagarna så kommer det komma upp en massa bilder från de sista dagarna! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0