HEMMA

Godmorgon!
Gud vad skönt det var att vakna i min egna säng och gå ner och äta vad jag vill till frukost alltså blev det nudlar, haha. Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sedan hänger jag med min syster till stan, hon behöver alltid mig för jag puschar på henne. Sedan ska vi ha en syster dag med film och gurka och dippa. Vilket var hennes förslag, så jag antar att hon har saknat mig.
Har haft två underbara och oförglömliga veckor med såå många minnen för livet. Men det är skönt och vara hemma, nu ska jag försöka hinna med att träffa dom som jag inte har hunnit träffa på hela sommaren och ta vara av dom sista veckorna av sommarlovet.
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0