ONE MORE TIME

Hejsan!
Lovet har flytit på så otroligt snabbt och på onsdag så är det dags att sätta sig vid skolbänken igen. Hur det ska gå att ta sig upp på Onsdag är ett stort problem, för jag har vänt TOTALT på dygnet och ett par gånger har jag fortfarande inte lagt mig när pappa drar iväg på jobbet.
Dagen idag har bestått av lite shopping, gym och solning tillsammans med trevligt sällskap såklart. Vilket känns jäkligt bra, har tänkt börja träna på gym i ett år men har inte tagit tag i det och sen började jag på innebandy igen och då kändes det inte aktuellt efter som att jag då skulle ha både fotboll, innebandy och gym. Men nu när jag bara har fotbollen och vi har det rätt lungt nu under December och Januari, så tycker jag att det är dags. Sola var också på tiden, har inte gjort det på jätte länge så jag var blek som ett spöke.
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0