TJENA MITT BENA

Tjena mitt bena!

Tänkte mest visa att jag fortfarande lever liksom. Helgen blev långt ifrån som den var planerad men det blev bra ändå.
Igår när jag vaknade så mådde jag inte alls bra men körde på ändå med först 2 timmars träning och sedan vidare till Trelleborg direkt efter. Det märktes på kvällen, då låg jag död i soffan med 40 graders feber. Idag mådde jag lite bättre så jag begav mig mot Elin så har vi varit sjuka tillsammans. Mycket roligare då, för hur roligt att det att ligga och vara sjuk ensam.
Nu är febern över så imorgon beger jag mig tidigt till Skurup för att först stå i kiosken med ebba några timmar och sedan spela cup.
Nu ska jag lägga mig och kolla på ett avsnitt av how I met your mother och sedan ska jag sova.
Puss och godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0