SÖNDAG'

Hejsan!

Efter att ha färgat håret i fredags så blev det mysig middag med familjen, mormor, morbror och morbrors flickvän. Sedan bidrog även fredagskvällen med en bil som inte ville starta när jag skulle iväg och en vääldigt stor bula mitt i pannan. Mitt överbra humör försvann lite då, men sedan kom det tillbaka och fredagen blev rätt lyckad ändå.
Igår sprang jag runt på stan hela dagen och när jag kom hem så blev det lite brottom med att göra mig i ordning, jag skulle nämligen till malmö för att fira min lillkusin som blev 6år!
Idag hade jag en massa bestämt, men jag sov några timmar längre så ingentling blev som det var tänkt. Men lika bra det egentligen för nu sitter jag och lyssnar på härlig musik och ska pilla lite här i rummet så det blir lite mysigt. Sedan ska jag iväg tillsammans med Linnea och kolla när Ebba ska leka gud.

Men vi hörs mer under dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0