ONSDAG

Hejsan!
Känner mig rätt nöjd med dagen faktiskt för jag har fått mycket gjort. Dagen började med No prov, men det känns inte som att det gick speciellt bra. Sedan redovisade jag även två steg. Känns sjukt bra! Idag hade vi även en väldigt rolig idrottslektion som bestod av par dans. Så idag har vi dansat folkdans, vilket var sjukt roligt!
Efter skolan så skulle jag fixa en sak inför helgen men jag somnade i soffan men vaknade lagom till träningen. Kom hem sen vi 9 och sen har jag påbörjat städning på rummet. Nu ska jag duscha sedan ska jag lägga mig.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: cornelia

hejsan fin blogg:)

hur är allt med dig?

2010-11-10 @ 23:57:40
URL: http://bohemians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0