THE END

Hejsan! Var som sagt och spelade match innan och det gick bra och vi spelade grymt men det räckte inte. Men jag är nöjd efter som att vi inte hade en ända avbrytare under halva matchen.
Som det ser ut nu så var detta vår sista ordentliga match tillsammans med detta laget efter som att vi har väldigt lite folk. Men vi ska fortsätta ett tag till och hoppas på en liten sommarcup.
Nog om det nu!
Såg ni melodifestivalen igår? Jag gjorde det tillsammans med vännerna. Jag hade uppskattat om en lite roligare låt hade vunnit. Men svenskarna röstar alltid fram fel bidrag.
Jag hoppades på att antingen Darin, Erik eller Ola skulle vinna. För det var bra låtar som fasnar lätt i huvudet.

Hörs senare!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0