EN HELT VANLIG TISDAG

Hallå! Haft en super härlig dag. I skolan kollade vi bara på film sen drog jag och några vänner ner till stan och fikade och sen skyndade vi oss ut så att vi inte skulle missa paraden med studenter. Blev lite förföljda av studenter som ville spruta ner oss men vi klarade oss hyfsat bra faktiskt.
Jag kan ju lätt påpeka att jag själv längtar en hel del till denna veckan om ett par år. Springa runt på stan tillsammans med sina vänner och vara så jäkla lycklig och dessutom spruta ner en massa människor.

Idag ska jag för en gång skull spendera lite tid med min syrra, hon kommer alldeles strax och hämtar mig sen vet jag inte var vi drar.
Hörs ikväll alla glada!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0