MÅNDAG

Måndag, ny vecka och bara tre dagar kvar i skolan. Helgen var super med riktigt härligt väder, jag har nog till och med fått lite bränna. Men får jobba en hel del mer på den...

Idag slutade vi redan klockan 11, jäkligt härligt att vi knappt gör något denna veckan. Förövrig så var det Spex på skolan idag, för er som inte vet så är det när 9orna klär ut sig innan de slutar högstadiet. En del klädde sig riktigt roligt. Men en del klädde inte ut sig för att dom tyckte att det var pinsamt men egentligen så förstår jag inte mig på det efter som att jag tycker isåfall att det är mer pinsamt att inte klä ut sig när alla andra gör det. Man går faktiskt bara ut 9an och högstadiet en gång.
Synd att jag glömde kameran hemma idag, annars hade det kunnat bli en del roliga bilder.






Lite skolbilder från förra veckan. Såhär ser nästan varje dag ut nu i slutet av terminen, härligt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0