MIDSOMMARAFTON

Hejsan! Haft en hel del bra dagar nu som jag tänkte berätta om.
I onsdags så drog jag till stranden tillsammans med Elin och Sofia. Efter det så drog jag iväg och tränade och efter träningen så blev det grillning tillsammans med laget. Igår så drog jag till Stranden igen, denna gången med Elin och Morgan. Fast jag stannade inte så länge efter som att jag mådde rätt dåligt. Så det blev ingen träning för mig på kvällen men istället så hade jag då tid att hjälpa jessica och fia att förbereda inför midsommar. Och senare mot kvällen så drog jag som sagt iväg och badade hos Fia.
Idag har jag fixat inför midsommar hela dagen lång. Jag har städat, varit och handlat och börjat med maten så smått. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan fixa mig lite snabbt. Sen får jag fortsätta med maten och efter det så kommer Caroline och Sofia och äter tillsammans med mig. Sedan kommer även Hanna och Charlotte och ¨då blir det fest.
Nu ska jag komma igång, ha en fin midsommar allihopa! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0