Godmorgon på er! Jag vaknade inte nu men ...

Godmorgon på er! Jag vaknade inte nu men jag har helt enkelt inte haft lust att skriva något. Idag skulle jag egentligen åkt till danmark men jag kände att jag behöver plugga. Jag ska ju snart skriva upp och jag har inte pluggat speciellt mycket. Sen klyddade en del andra saker också. Så det är vad denna dagen har gått åt, tråkigt men sant och man känner sig rätt ensam när man tar ut såna dagar. Förövrigt så har jag en jäkla träningsvärk, har aldrig haft så här mycket träningsvärk innan. Är det åldern kanske? Börjar jag bli gammal nu för att jag blev 15, haha skämt och sido. Nej nu ska jag fortsätta, ha det fint! :)


Kommentarer
Postat av: nicole

sv: yes :)



haft en fin dag?

/Shoppaholly

2010-07-27 @ 19:04:38
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0