23 december

Hejsan!
Äntligen har jullovet börjat, vilket är otroligt skönt. Nu hinner jag kanske uppdatera lite mer än vad jag har gjort, men vi får se hur det blir med det.

För någon dag sedan satt jag och beställde hem två klänningar som jag skulle välja mellan till nyår. När beställningen var klar så visade det sig att de inte skulle komma fören i början av Januari, så nu är det bara till att leta vidare.

Trist att det är snöstorm ute, hoppas verkligen att det lugnar ner sig tills imorgon för julen är min favorit högtid och jag blir som ett litet barn igen. Det är nog den mysigaste dagen på hela året och hur kul hade det varit att fira den utan släken? Inte alls kul, så jag hoppas på det bästa!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0