Serie Segrare!


En bild från Uddevalla!

Serie Segern är vår!
Vann med 5-0 idag mot IFK Simrishamn! 113 Gjorda mål
13 insläppta & 1 match kvar men ingen kan gå om oss
nu!

Annat nu!
Helgen har varit toppen! Fredagen vet ni! Lördagen vaknade
jag upp hos Cornelia, sen stack vi till malmö och handlade
lite kläder! Sen på kvällen var det hem till Ulrik&Sanna.
Idag var det först min match, sen snabbade jag mig iväg
till Smyge för att se på sista perioden av innebandyn, tyvärr
så förlorade dem! Sen hem och in i duschen, sen stack jag
in till Trelleborg där jag tittade på Trelleborg mot Helsingborg
och Trelleborg spelade grymt och vann med hela 4-2. Dom
är nästan lika bra som vi är! Hihi!
Nu kom jag typ precis hem efter lite runder i Trelleborg!
Nu ska jag försöka få tag i Fia och se om hon har tid att
färga mig hår, annars får jag tvinga Jessica. För jag tänker
inte gå och se ut som en pollak så länge till utan nu ska jag
bli mörkhårig igen, passar bättre i det!
Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0