4 September

Kom hem för ett tag sedan & vi hade det väldigt bra i malmö.
Kan bara säga er att stickat, det är något som kommer finnas i min gaderob i höst, älskar det & det är både mysigt och fint och bäst av allt det är varmt. Sofia däremot gillar shorttuniker så elin blev nästan rent galen på oss när vi bara leta efter en sak, haha!
Fick i alla fall med mig ganska mycket hem. Bland annat 4 tröjor, i stickad kofta och i shorttunika och några sminkborstar också. Nu är det bara lite skor och nån ny jacka som jag saknar.
Hade tänkt fota köpen och lägga in det här men kameran var oladdad, mobilen för kass och webben för mörk så man ser inte detaljerna.
Snart ska jag lägga mig framför tvn och gissa framför vad om inte One Tree Hill! =)
puoss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0