3 September

Hejsan! Nu har jag precis duschat och tränat. Dagen idag har varit som alla andra vardagar och mitt skratthumör är över nu när man är så trött på skolan.
Efter skolan imorgon så blir det malmö tillsammans med elin och sofia och sen blir det tjejkväll hemma hos Sofia,mys! Ska shoppa riktigt mycket imorgon, vill ha så mycket kläder just nu! =) Måste även köpa en kalender för det känns som att jag kommer glömma allt som ska göras under hösten nu MASSOR med matcher och målvaktsutbildning med innebandyn och mycket mer.

Imorgon tänkte vi åka till Entré det nya köpcentrumet, har hört att det ska vara jäkligt stort men jag har aldrig orkat gå in där.

Nej nu ska jag nog lägga mig framför lite one tree hill som vanligt. Bloggar nog i skolan imorgon eller när jag kommer hem på kvällen, blir nog ingen sen kväll för dom har match tidigt dagen efter.
Puoss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0