1 September

Hejsan!
Nu har jag precis haft lunchrast och innan det hade jag idrott, då vi spelade handboll. Har aldrig i hela mitt liv spelat handboll innan, inte ens på en idrotts lektion och jag är ändå ganska sportig av mig. Men det var faktiskt riktigt kul! =)
Nu ska jag börja plugga med antingen SO eller svenska, har inte riktigt bestämt mig för vad jag känner för inu. När jag kommer hem så ska jag lägga mig framför one tree hill, har börjat om igen sen ikväll blir det innebandy träning och dö av värmeslag.
Även om jag brukar hata November för det är då det börjar bli kallt så längtar jag faktiskt nu, för..
20 November kommer Twilight film 2 ut
&
25 November kommer One tree hill säsong 6 ut
och jag längtar ihjäl mig.

Suck, vill ha helg även om mina planer sket sig på grund av match. Hade bestämt med elin&sofia att vi skulle in till malmö, men då är jag iväg på match hela dagen, så tänke vi kanske åka in på fredag men då är vi inte i malmö fören 15.15 tidigast och då vet jag inte riktigt om vi hinner, vi får se.
Men vardagar är så tråkiga, för det händer samma sak varje dag skolan, stan, träningar sova. Det är tyyp det som händer.

Men nu ska jag plugga, ha en fin dag. Hörs säkert sen. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0