Open Water

Tittade precis på den äckligaste filmen man kan tänka sig... Open water! Hatar såna filmer. Det var två stycken som var tillsammans, deras liv var upptaget med jobb så de bestämde sig för att åka på semester. Där de åkte ut med en båt långt ut på havet, där dem skulle dyka. Men när de samlar upp alla som har dykit så räknar dem fel och skriver upp 2 människor 2 gånger så då tror dom att alla är med på båten, men nej dom två var fortfarande i vattnet och båten åkte iväg.
Där var dom mitt ute på havet bland hajar. Sen berättar jag inte mer.
 Tänk om man hade varit där, mitt ute i havet, det åskar, det är mörkt och hajar simmar runt under dig, fyfan säger jag bara. Det värsta är att det händer på riktigt!
Nu ska jag fortsätta att titta på scrubs,
puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0