här ska det stå något kul!

Kom hem precis ungefär. Så jag tyckte att det var bäst att skriva lite snabbt, då jag tappat suget lite denna vecka så det har inte blivit så många inlägg.

Satt i alla fall precis och tittade igenom min blogg från augusti månad och nu undrar jag bara, var har den energin tagit vägen? & ideerna om vad man kan skriva. Det kan ju inte bara försvinna tycker jag! Får väl hoppas att det kommer tillbaka så att jag blir liite roligare i alla fall.

Söndag imorgon vilket betyder... slappa&plugga&träna! Ingen match imorgon och orkar verkligen inte dra iväg på gudtjänst. Då jag känner att jag egentligen borde det, har fortfarande inte gått på så många man ska gå på och nu har jag matcher antagligen varje söndag vid samma tid.
Om ni nu undrar varför jag måste gå på gudtjänster så beror det på att jag går på konfa. Kul på det sättet att man träffar vännerna från låg&mellanstadiet men ibland blir det lite segt.

Nu ska jag sova!
Godnatt! ♥


           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0