18 maj

Väldigt härligt väder idag om du frågar mig! Gick ut och solade direkt när jag kom hem, men tyvärr så gav det inget resultat. Jag har precis spelat fotbollsmatch där vi vann med 2-0, vi har vunnit alla våra matcher och ligger 1a i serien med hela 18 poäng =)

Gud vad jag är trött på skolan! Det är så tråkigt att plugga och hur mycker jag än pluggar så blir ingenting klart? Förstår inte riktigt hur det hänger ihop. Härlig att man är ledig torsdag,fredag,lördag och söndag i alla fall. Men tyvärr ska jag spela cup fredag,lördag,söndag så då blir det inte mycket annat gjort men det är väll roligt det med.
Nu tänkte jag snart bege mig till sängen och sova lite, för jag är helt slut och har varit på dåligt humör hela dagen. Får väll hoppas att det försvinner med sömnen!
Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0