sommar&sol!

Fy vad jag älskar att sätta musik i örenen och bara drömma mig bort. Tiden bara rinner iväg när man gör det! & jag älskar en till sak idag och det är det fina vädert som jag dock inte trodde skulle dyka upp efter vädert inatt. Riktig åska var här och precis utanför huset också eter som att man inte ens hann räkna till ett. Låg vaken i två timmar pågrund av detta, så idag har jag varit extra trött. Trots det så gick träningen bättre än vanligt, eller i alla fall den sista timmen. Pågrund av vädert inatt så tog jag på mig två linnen och en t-shirt + skinjackan när jag stack iväg till skolan, men såklart så blev det fint väder ändå. Har även hunnit med att sola idag och det älskar jag för jag har bestämt mig för att vara ute i stort sätt hela denna sommaren för jag ska bli jätte brun.

Nu är man äntligen ledig i 4 dagar också och det gillar vi! Dock missar jag fest på fredagen pågrund av fotboll, men sånt får man stå ut med. Imorgon ska jag in till stan med Sofia och Elin sen går vi och tittar på Tff-Djurgården tror jag det var, så det blir förhoppningsvis en mysig dag på stan i det fina vädert.

Vad ska ni göra denna långhelgen då? =)





Kommentarer
Postat av: sanna

svar: tack ;)

2009-05-20 @ 21:19:29
URL: http://sannaknows.blogg.se/
Postat av: Felicia

Skönt med extra ledigt det har vi också :)



svar: Jag läste förresten i någons blogg att de ska hoppa 10 år eller något i one tree hill alltså. Hoppas det inte stämmer. Jag kan inte stå ut med tanken att Nathan kommer att vara 32, det ända roliga är isf att Jamie är tonåring men det är det ända roliga.

2009-05-21 @ 13:16:20
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Danni

vilken fin blogg du har! händer det nå rolig idag då? kramar

2009-05-21 @ 17:46:27
URL: http://danielakromm.blogg.se/
Postat av: Felicia

svar: Alltså jag är inte säker :) men det var någon som hade sagt det fast man kan ju hoppas att personen missuppfattat det eller något för jag har inte läst det någon annan stans :).

2009-05-21 @ 21:34:43
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0