lär dig livets svåra gåta älska,glömma och förlåta

Oj vad tiden har gått!
Har haft fullt upp, så jag har inte gjort så mycket här. Men det ska bli bättre med det.
Har varit i Göteborg under 4 dagar med mitt lag. Väldigt mysigt hade vi där & jag längtar bara tillbaka. Sen har det dessutom varit mycket i skolan, fotbollen och så har jag träffat vännerna nästan hela tiden.


Just nu mår jag ganska bra för övrigt! Lite små depprimerad är man ju alltid, eller i alla fall jag. Sen hjälper det ju inte att jag sitter och lyssnar på sorlig musik.
Det är saknaden som jag tänker på mest. Personer som man aldrig mer kommer träffa & gamla vänner som man inte håller kontakten med längre. Det är ganska trist när man tänker efter. Och alla härliga minnen som man har, man vill bara ha tillbaka dom dagarna. Det är ju klart att jag fortfarande har ett bra liv och sådär, men varför kan man inte ha allting på samma gång. Jag menar då hade allting varit perfekt men nu ska man dela in allting under olika perioder i sitt liv. Jag försår mig inte riktigt på det.

Nu måste jag plugga lite, det är stressigt nu i slutet av terminen. Sen ska jag iväg och grilla med mitt lag ikväll.
Ha en mysig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0