Cup!

En väldigt jobbig men rolig helg i Hässleholm på cup syd. Vi har spelat jätte bra och bara förlorat 1 match och det var den första, då vi inte var riktigt laddade. Idag så visade det sig att vi hade kommit trea i vår grupp och då gick vi vidare till c-finalen, som var en riktigt spännande match som slutade med straffar. Fy vad nervöst det var när jag skulle lägga, som tur var så träffade jag. Så vi vann grupp C och det betyder att vi kom 5a vilket är väldigt bra med tanke på motståndet.

Veckan blir tråkig! Har bestämt mig för att stanna 1 och en halv timme längre i skolan varje dag så att jag har större chans att hinna med mina mål. Desstutom så har jag prov på onsdag & massa med fotbollen också!

Ha det bra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0