21 maj

Kom hem från stan för ungefär en timme sen & nu åskar och regnar det igen, även om det var strålande sol när jag stack. Hmm, vädert ät mycket konstigt här nere i skåne. Handlade en jätte söt väska inne på Åhlens och jag hittade världens finaste linne inne på vero moda, fast såklart så hade min storlek tagit slut. Tittade också på fotboll och Trelleborg vann med 3-0.

Tänke snart mysa ihop framför tvn med lite godis och en filt. Härligt när det är så trist väder ute. Sen ska jag lägga mig tidigt efter som att jag inte får någon sovmorgon imorgon. Får i alla fall hoppas på lite bättre väder imorgon i och med att man ska vara ute hela dagen, så man kan bli lite brun.

Ha en mysig kväll!


Kommentarer
Postat av: antonia c nilsson

hihi åhh okej tack:D hihi ;) snygg väska:)<3

2009-05-22 @ 19:25:12
URL: http://tolka.blogg.se/
Postat av: Danni

hihi taack så mycket, aha vad mysigt, jag ska idag antingen dra ut eller ha en mysdag hemma! ha en bra dag, kramar

2009-05-23 @ 16:06:32
URL: http://danielakromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0