vitamin brist?

gääsp! Jag är trött som alltid. Jag vet inte riktigt om jag har en vitamin brist eller vad det nu kallas med tanke på att jag alltid är trött. Dagen idag har spenderats ute i solen, egentligen hade jag kunnat träffat lite vänner men jag vill passa på så att jag blir lite brun. Imorgon däremot så ska jag träffa andy och puya. Ett tag sedan jag träffade dom =) och sen blir det träning då jag ska försöka vara lite mer vaken, hehe. Åker ju som sagt på fotbolls cup om ungefär en vecka och då vill jag inte suga allt för mycket.
Funderar på om jag ska hitta på något ikväll eller om jag bara ska ta det lungt tillsammans med familjen, får se hur det blir. Nu ska jag vänta tills solen kommer fram igen, den gömmer sig bakom träden, hm!
Ha det fin, puss!

Jag saknar ändå 2008, det var ett fint år =)


Veckan tillsammans med mina små söta kusiner


Gamleby veckan första gången alltså andra terminen i 6an ( lägg märke till min fina hy, som jag tyvärr inte har mer )


åka buss till och från gamleby är något jag älskar, speciellt när det är mörkt och med vinter jackan runt benen och en caffe latte och så sitter man och små pratar med sina vänner.


Haha kunde inte låta bli att lägga upp denna bilden, den är så sommrig och härlig =)


Får inte glömma när jag såg björn =)



Usch har en massa bilder till men nu orkar jag inte mer ;)

Kom föresten på att jag fyller år om 4 dagar, gud vad tiden går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0