in the husvagn =)

Hejsan alla söta =)
Nu är jag glad och sitter i husvagnen, precis packat in allt och fixat och donat.
ohh här är så jäkla mysigt, älskar. På kvällarna är här ännu mysigare och sitta här i tältet =) men tyvärr har jag knappt kunnat bo här innan i sommar ju. Men nu är jag hemma ända tills den 30 juli och det tycker jag om. Den 30de ska jag då till uddevalla och spela fotboll i några dagar.

Imorgon börjar träningarna igen efter nästan en månads ledigt, lite tråkigt faktiskt för det har varit så skönt att inte behöva tänka på att man måste hinna dit. hm!

Nu leker jag lite med webben =)



Hm, shrek är min bror, syns det? :D




Kan man få en puss? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0