Tiden springer iväg!

Hjälp vad tiden går fort! Tyckte precis att jag bytade skola och började 6an där och nu helt plötsligt så ska jag börja 8an om ungefär 1 månad 8AN asså det känns verkligen inte som att jag har gått i skolan så pass länge ändå. & året i 8an går antagligen lika fort som detta har gjort om inte fortare. Och då blir det 9an och sen börjar jag gymnasiumet. Har faktiskt funderat lite på vad jag vill gå. Och jag har hittat en super bra skola precis utanför stockholm i Nacka som verkar bra men jag vet inte om jag är redo för att flytta så långt ifrån min familj när jag är 16. Det finns en i köpenhamn också vilket är närmare. Jag hoppas även på att det finns en liten skola i lund, jag älskar lund och det hade varit mysigt att flytta dit. Äsch strunt i det jag har fortfarande tid på mig att tänka på det =)
Men en sak vet jag och det är att jag ska ta vara på resten av högstadiet för sen är det över.

För övrigt sitter jag i tältet utanför husvagnen, men det börjar dock bli lite kallt men jag vill inte flytta mig in och väcka familjen som ska upp tidigt imorgon. Så jag får stå ut. Ska nog lägga mig om ungefär en timme, bussen imorgon går kanske tidigt.
Ha en fin kväll, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0