sommar

Var tog det finfina vädert vägen? Har legat ute i solen hela denna veckan och idag så försvann den bakom alla tråkiga moln, så idag får jag nog inte mer färg. Sitter också här med världens tråkigaste huvudvärk. När jag egentligen borde ha börjat städa för flera timmar sedan. Vi ska nämligen ha gäster imorgon efter som att jag fyller år nästa lördag och då passar det bra att städa hela huset och få lite extra pengar.
Vaknade dessutom för sen idag, pågrund av att elin och sofia sov här i onsdags då vi inte somnade förren halv 5 och gick sedan upp redan klockan 11, dumt gjort, hehe. Och igår kväll var jag och badade hos fia och simon i deras pool där det var 30 grader. Sen var jag rent slut när jag kom hem halv 1.

Annars så är sommaren super, jag kan lätt påstå att det är den bästa sommaren som jag än sålänge har varit med om.
Varit en vecka på Öland tillsammans med elin, träffat en massa vänner, liseberg, fester och en massa annat. Bor ju dessutom i beddinge i vår super mysiga husvagn, så då är det lättare att träffa vänner och man kan vara ute senare om kvällarna. 
Nästa lördag fyller jag som sagt år och min super gulliga elin har planerat min födelsedag. Allt jag vet är att vi ska in till malmö där vi ska möta upp puya och andy, hm vet inte riktigt om jag tycker om överaskningar längre, hehe.

Nä, hur trött jag än är och hur mycket huvudvärk jag än har så måste jag sätta igång med städningen nu.
Ha det fint =)



Asså jag tror nästan att jag saknar mitt långa mörka hår :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0