oddebollen imorgon

Hejsan!
Nu har jag packat det mesta så jag känner mig lite lungnare. Har dock alla vanliga kläder kvar + smink och annat sånt. ohh shit det känns verkligen som jag har glömt något! Dessutom har jag ingen anning om vad jag ska ha på mig om kvällarna där, shit så svårt det kan vara. tåget imorgon går 12.25 från skurup, därför måste jag åka hemifrån 11.30. Så det blir nog lagom att gå upp vid 9.
Ska försöka ha en bra resa, men har säkert glömt något och då blir jag sur + att jag kommer ha svårt att sova idag för att jag tror att jag ska försova mig och rädd att jag ska glömman ågot viktigt. haha. Nej nu ska jag snart dra mig till sängen, hinner kanske göra ett inlägg innan jag sticker imorgon, det fär vi se. Annars får ni ha några bra dagar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0