mobiler hit och mobiler dit

Nu sitter jag här i min sköna knarrande camping säng ( som faktiskt hade varit hur skön som hellst om den inte hade knarrat ) och tänker, för det är så jobbigt nu när jag snart fyller år för då måste man komma på något att önska sig, efter som att min mobil har gått sönder och jag får gå runt med min ubergammla och dåliga sony ericsson så kom jag inte på något bättre att önska mig. Så det problemet var löst =) men efter ett problem så uppstår alltid ett annat vilket är att jag inte kan bestämma mig vilken jag vill ha. Lägger upp dom här så kan mina få läsare kanske vara lite snälla och slänga in en kommentar?
En annan fråga är, är LG bra? Jag har alltid haft sony ericsson eller ja jag hade nån samsung när jag var liten också. Men LG telefonerna är skit fina och inte så dyra, det är dock inte ericsson heller men jag har tröttnat på att dom går itu.
Ni är jätte gosiga om ni svarar =)


Denna modellen tycker jag är super snygg men det som får mig att tveka är kameran på 3,2 och priset ligger nere på 1899 kronor. Touchtelefon


Denna är dock inte lika snygg men ändå snygg 5 megapixel, 1804 kronor


Den bästa av dom men jag tycker fortfarande att den längst upp är snyggast! Denna har 8 megapixel och priset ligger på 3316 kronor

En samsung som också är ganska fin!

Bild av SAMSUNG TOUCHW F480 ROSA
5 megapixel och kostar 3510 kronor

Hela inlägget blev ju bara om mobiler, det var inte så bra! Menmen =)
Nu sitter jag här och är jätte kissig men now way att jag springer iväg och kissar nu, det är jobbigt :P
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0