hemma

hejsan hoppsan!
Var inte jätte dukig på att gå upp imorse precis, haha! smsade syster inatt att hon skulle väcka mig när hon körde till jobb, men tror ni hon gjorde det? nej, hon är glömsk! Vaknade inte heller av mobilen. halv 9 ringde pappa och sa att han kom och hämtade mig 9 då är jag dum nog och lägger mig ner och somnar om. När han sen kommer hem då får jag panik och slänger ner allt som jag skulle ha med mig till husvagnen och på med träningskläderna. Träningen var jobbig som fan! Varmt och inte många timmars sömn och törst.
Nu har jag precis kommit hem efter nästan 2 och en halv timmes hemresa. Hm! Det beror på att pappa inte hann vara ifrån jobbet mer så jag fick först ta tåget till ystad där jag skulle ta bussen, men den gick inte fören en timme senare, men det passade mig bra för då stack jag in och köpte en tröja och ett par skor! På bussen hade jag sådan lust att bara lägga mig ner och sova, men då hade jag nog missat min hållplats. Bakom mig satt två väldigt irriterande människor som satt och klagade på att busschaffören körde för snabbt, ungefär hela resan hem.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag se om jag ska träffa någon. Ikäll blir det antagligen bio, mysigt!
Annars så gjorde det faktiskt ingenting att det tog sån tid att komma hem, för det var ändå mysigt!
ha det bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0