27 augusti

Kom hem från skolan för ett par timmar sedan! Nu ska jag snart iväg på innebandyträning, laddad! =) Sen ska jag hem och packa lite, ska åka till elin tillsammans med sofia direkt efter skolan imorgon & sen ska jag sova där hela helgen. Så ska vi se på någon match på fredagskvällen och sen hittar vi nog på något annat. Sen på lördagen så ska dom spela match med sitt lag och jag åker iväg några timmar för att spela match. Sen på lördagskvällen ska vi till palmfestivalen med andra människor också.
På söndagen så sticker vi nog bara ut eller något. Så det ska bli en super bra helg i alla fall =)
Men kommer dock inte kunna vara så social här, men det får jag ta igen sen =)
Ha det så bra! =)




Detta hade jag på mig idag, dock finare i verkligheten!
Kjol, MQ
Ljusrosa linne, JC
Svart flätat armband, Åhlens city
Spets skor, din sko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0