skolan...

Uschuschusch! 6 dagar kvar till man sitter i klassrummet igen! Inte kul inte kul. Försöker att undvika stan, där är bara massa saker inför skolstarten och det bara påminner en om att man har nästan ett år kvar tills det är sommarlov igen. Som tur är så går tiden fort. Måste i alla fall hinna färga håret innan skolan börjar. Har nog badat lite för mycket i klor för mitt hår har fått en liten grön nyans i sig, hm!
Måste föresten plugga satan nu, har varit slö som fan under 7an och måste plugga mycket nu så att jag når upp till dom betygen jag vill ha. & det skulle vara skönt att slippa stressa ihjäl sedan under 9an.
Usch nej, nu ska jag sluta snacka skolan. Det är ju fan fortfarande sommarlov och dom sista dagarna ska jag verkligen ta vara på. Även om vi hade en hel vecka längre sommarlov förra året.
Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0